Προτάσεις ευεξίας για καλή υγεία κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19

Προτάσεις ευεξίας για καλή υγεία κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19

Όλες αυτές οι παγκόσμιες αλλαγές που οφείλονται στον κοροναϊό μπορεί να είναι συντριπτικές. Προκαλούν άγχος σε όλο τον κόσμο, με τις αλλαγές στις καθημερινές τους ρουτίνες δηλαδή «να πλένουν τα χέρια τους πιο συχνά, να ασκούν κοινωνικές αποστάσεις και δουλεύοντας από το σπίτι». Πέντε απλά βήματα για να διατηρήσετε τον εαυτό σας ψυχικά και σωματικά υγιή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

  1. Κρατήστε απλό πρόγραμμα στην καθημερινότητα.

Το να έχετε ένα απλό πρόγραμμα για τις καθημερινές σας δραστηριότητες αυτή την περίοδο θα σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος. Εάν εργάζεστε από το σπίτι, ετοιμάστε ένα χώρο για να εργαστείτε. Αποφύγετε να εργάζεστε στο κρεβάτι ή μπροστά στην τηλεόραση, καθώς μπορεί να προκαλέσει περισπασμούς και να αυξήσει το άγχος. Επίσης θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη συνηθισμένη σας πρωινή ρουτίνα. Μην μείνετε με τις πιτζάμες σας όλη μέρα μόνο και μόνο επειδή μπορείτε. Σηκωθείτε, κάντε ντους και αλλάξτε τα ρούχα σας . Το να έχετε μια καλή καρέκλα είναι κάτι που δεν πρέπει να παραβλέψετε. Η διατήρηση της καλής στάσης του σώματος είναι σημαντική για την σωματική σας υγεία, θα επηρεάσει την παραγωγικότητα σας. Αισθανθείτε άνετα στο χώρο εργασίας σας.

  1. Φάτε υγιεινά.

Η εργασία από το σπίτι μπορεί σίγουρα να διαταράξει το πρόγραμμα διατροφής σας. Όταν είστε στη συνηθισμένη ρουτίνα της εργάσιμης ημέρας, θα τρώτε συχνά πρωινό, μεσημεριανό γεύμα και δείπνο την ίδια περίπου ώρα κάθε μέρα. Αλλά όταν εργάζεστε με το ψυγείο λίγα μέτρα μακριά, μπορεί να προκαλέσει ορισμένες ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες. Επομένως η προετοιμασία των γευμάτων σας, ειδικά όταν εργάζεστε από το σπίτι, θα σας κρατήσει στο πρόγραμμα με τις τυπικές σας συνήθειες διατροφής. Το σνακ είναι αναπόφευκτο όταν εργάζεστε από το σπίτι, βεβαιωθείτε ότι έχετε στη διάθεση σας υγιεινά σνακ όπως φρούτα και σαλάτες, ώστε να τρώτε τα σνακ χωρίς ενοχές και ταυτόχρονα προστατεύετε τον εαυτό σας από το covid-19.

  1. Πιείτε νερό.

Το πόσιμο νερό είναι ζωτικής σημασίας! Είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας γενικά, αλλά και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Θέστε έναν στόχο να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό κάθε μέρα. Κρατήστε ένα ποτήρι νερό κοντά στο χώρο εργασίας, η αύξηση του νερού υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα που θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς και δυνατοί.

  1. Κάντε μια βόλτα.

Η κατάσταση με το covid-19 έχει προκαλέσει στους ανθρώπους να αποφεύγουν τους πολυσύχναστους δημόσιους χώρους, η έξοδος από το σπίτι είναι κρίσιμη για την ψυχική και σωματική σας υγεία. Κάντε μια βόλτα. Ο καθαρός αέρας, το οξυγόνο και ο ήλιος στο δέρμα, σας εξασφαλίζουν τα βασικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό, επιπλέον διεγείρει τον εγκέφαλο και τις αισθήσεις σας, προκαλώντας σας να νιώσετε περισσότερη χαρά και ευδαιμονία. Η διατήρηση της άσκησης σας είναι επίσης βασική. Αντί να πηγαίνετε σε ένα δημόσιο μάθημα γιόγκα, παρακολουθήστε ένα βίντεο ροής γιόγκα στο YouTube και μετατρέψτε το σαλόνι σας στο προσωπικό σας γυμναστήριο. Μπορείτε εύκολα να κάνετε ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι «καθίσματα, τεντώματα, τζόκινγκ» για να διατηρήσετε την καρδιά σας υγιή και το σώμα σας σε καλή κατάσταση.

  1. Κοιμηθείτε αρκετά.

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της υγείας σας. Αν και φαίνεται ότι μπορείτε να μείνετε ξύπνιοι όλη τη νύχτα, το να σπάσετε τις συνήθειες ύπνου σας μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Προσπαθήστε να διατηρήσετε το συνηθισμένο πρόγραμμα ύπνου σας ή να το βελτιώσετε. Πάρτε επτά έως οκτώ ώρες ύπνου εάν εργάζεστε από το σπίτι. Δεν θα κρατήσει μόνο το ανοσοποιητικό σας  σύστημα ισχυρό, αλλά θα βελτιώσει τη στάση και την παραγωγικότητα σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για την ψυχική και σωματική σας υγεία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να παραμείνετε ήρεμοι. Διαλογιστείτε για να ηρεμήσετε το μυαλό σας, να εστιάσετε μόνο στα πράγματα που μπορείτε να ελέγξετε και να έχετε πίστη ότι είστε έτοιμοι να διατηρήσετε τον εαυτό σας και το χώρο σας όσο το δυνατόν πιο υγιεινό.